وبلاگ شخصی عبدالرضا بختیاروند

صفحه ای برای تعامل بیشتر با طلاب و دانشجویان

وبلاگ شخصی عبدالرضا بختیاروند

صفحه ای برای تعامل بیشتر با طلاب و دانشجویان

وبلاگ شخصی عبدالرضا بختیاروند
بازدید کننده محترم؛
این وبلاگ برای ارتباط و تبادل اطلاعات علمی در زمینه های مختلف با «طلاب و دانشجویان کلاس هایم» بوده و الزاما "منعکس کننده دیدگاه های شخصی من" نیست.
تلاشم بر آن است که به خودم و دیگران یاد بدهم که حق طلب باشیم، هر چند باور به آن دشوار باشد.
برای دریافت فایل ها و اخبار مربوط به کلاس های من، به کانال درسی من به آدرس @darsha14 در پیام رسان های ایتا و تلگرام مراجعه کنید.
صفحه من در روبینو و اینستاگرام @abakhtiarvand
آخرین نظرات
  • ۹ فروردين ۹۶، ۱۹:۱۰ - سید مهدی
    متشکرم
يكشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۲۶ ب.ظ

نمونه سؤال از کتاب اندیشه اسلامی 1

بسم الله الرحمن الرحیم

نمونه سؤال از کتاب اندیشه اسلامی 1 برای «معرفی به استاد».

 

1.      به 4 مورد از دلیل های خودشناسی اشاره کرده و یک مورد را توضیح دهید. (از ص 25 به بعد).

2.      ویژگی های امور فطری را بیان کنید. ص 62.

3.      در کتاب سه تقریر برای برهان نظم گفته شده است. یک مورد را بیان کنید. ص 76.

4.      تعریف صفات ثبوتی و سلبی را بنویسید. ص 97.

5.      صفات ذاتی و فعلی را توضیح دهید. ص 98.

6.      دلائل قدرت الهی را بنویسید. ص 104 و 105.

7.      دو معنای حکمت خداوند را بنویسید. ص 112و 113.

8.      اقسام عدل الهی را نوشته و یک مورد را توضیح دهید. ص 115.

9.      این عبارت را توضیح دهید. «شر ناشی از جهل انسان است». ص 129.

10. منظور از توحید در اطاعت چیست؟ ص 149.

11. به چند مورد از اسرار نماز اشاره کنید و یک مورد را توضیح دهید. ص 159.

12. انواع «مرگ» در قرآن را با توضیح اندک نام ببرید. ص 198.

13. اوصاف قیامت را بیان کنید. ص 205.

14. راه رسیدن به بهشت چیست؟ 4 مورد را نام ببرید. ص 221.

موفق باشید.

نظرات (۲)

۰۶ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۱۷ مرتض رشیدی اصیل
سلام استاد 
این صفحه هایی که به من دادین برای کتاب اندیشه اسلامی 1 به مال من نمیخوره 
مال من ویراست دوم هستش 
پاسخ:
سلام. خیلی فرق نداره. چند صفحه قبل و بعد را نگاه کن.
سلام استاد پاسخ سوالها رابگوییدمن پیدانکردم
پاسخ:
سلام. جواب همه سؤالات در فایل pdf در وبلاگ هست.
بروید قسمت

فایل های درسی و امتحانی ترم دوم/ خرداد 94

فایل pdf دروس دریافت کنید

هر کدام را پیدا نکردید روز شنبه دوم خرداد براتون توضیح می دهم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی