وبلاگ شخصی عبدالرضا بختیاروند

صفحه ای برای تعامل بیشتر با طلاب و دانشجویان

وبلاگ شخصی عبدالرضا بختیاروند

صفحه ای برای تعامل بیشتر با طلاب و دانشجویان

وبلاگ شخصی عبدالرضا بختیاروند
بازدید کننده محترم؛
این وبلاگ برای ارتباط و تبادل اطلاعات علمی در زمینه های مختلف با «طلاب و دانشجویان کلاس هایم» بوده و الزاما "منعکس کننده دیدگاه های شخصی من" نیست.
تلاشم بر آن است که به خودم و دیگران یاد بدهم که حق طلب باشیم، هر چند باور به آن دشوار باشد.
برای دریافت فایل ها و اخبار مربوط به کلاس های من، به کانال درسی من به آدرس @darsha14 در پیام رسان های ایتا و تلگرام مراجعه کنید.
صفحه من در روبینو و اینستاگرام @abakhtiarvand
آخرین نظرات
  • ۹ فروردين ۹۶، ۱۹:۱۰ - سید مهدی
    متشکرم
دوشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۰۳ ق.ظ

آخرین نسخه ترجمه احادیث نهج

این نسخه، آخرین اصلاحات من در مورد ترجمه کتاب در محضر خورشید است.

با توجه که به نظر می رسد، ترجمه انتخاب شده (یعنی ترجمه آقای دشتی) نمی تواند برای تدریس مناسب باشد، در سال آینده به امید حیات همه ترجمه ها را تغییر داده و بر اساس ترجمه آقای انصاریان یا استاد شیروانی اصلاح خواهد شد.


دانلود در ادامه

دریافت

نظرات (۵)

سلام
ممنون از جزوه ی در محضر خورشید ... عالی بود
۱۱ مهر ۹۵ ، ۰۹:۳۳ بانوی طلبه
ممنون ان شاء الله خیر دنیا و آخرت ببینید
پاسخ:
سلام بر شما .ممنونم.
سلام استاد
ممنون از جزوه ی در محضر خورشید ،خیلی زحمت کشیدید.
پاسخ:
سلام. ممنونم.
سلام
ممنونم
کارمو خیلی جلو انداخت
خدا خیر دنیا و آخرت بهتون بده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی