وبلاگ شخصی عبدالرضا بختیاروند

صفحه ای برای تعامل بیشتر با طلاب و دانشجویان

وبلاگ شخصی عبدالرضا بختیاروند

صفحه ای برای تعامل بیشتر با طلاب و دانشجویان

وبلاگ شخصی عبدالرضا بختیاروند
بازدید کننده محترم؛
این وبلاگ برای ارتباط و تبادل اطلاعات علمی در زمینه های مختلف با «طلاب و دانشجویان کلاس هایم» بوده و الزاما "منعکس کننده دیدگاه های شخصی من" نیست.
تلاشم بر آن است که به خودم و دیگران یاد بدهم که حق طلب باشیم، هر چند باور به آن دشوار باشد.
برای دریافت فایل ها و اخبار مربوط به کلاس های من، به کانال درسی من به آدرس @darsha14 در پیام رسان های ایتا و تلگرام مراجعه کنید.
صفحه من در روبینو و اینستاگرام @abakhtiarvand
آخرین نظرات
  • ۹ فروردين ۹۶، ۱۹:۱۰ - سید مهدی
    متشکرم
جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۳، ۰۸:۲۸ ق.ظ

ثبت نمرات دانشگاه آزاد و فخر رازی ساوه


نمرات دانشجویان عزیز در پنج شنبه و جمعه همین هفته ثبت شده است.



لطفا تا آخر وقت روز شنبه اعتراض خود را در سایت دانشگاه مربوطه ثبت نمائید تا نمرات را نهائی کنم.

ملاک تجدیدنظر، تنها اشتباه در جمع نمرات برگه و امتیاز حضور در کلاس و تحقیقات ارسالی است و هیچ تکلیف و تحقیق جدیدی لحاظ نمی شود.

بعد از ثبت نهائی، امکان تغییر نمره توسط استاد نیست.


نظرات (۳)

۱۰ بهمن ۹۳ ، ۱۵:۳۶ محمد کیکاوسی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام استاد من از دانشجویان درس اندیشه 1 دانشگاه یادگار امام هستم من به همه سوال ها جواب داده ام و برای مشروط نشدن در این ترم احتیاج به نمره 20 دارم ممنون میشوم اگر 20 بدهید ترم بعد جبران میکنم **** ******* دانشجوی اندیشه 1 دانشگاه یادگار امام
پاسخ:
سلام. نمره شما بیست داده شده است. البته زحمت خودتان است.
۱۱ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۲۷ سید فواد نصراله
سلام،من دانشجوی یادگارم،درس اندیشه۱ با شما دارم،هنوز نمره ای نیومده.دانشگاه شروع شده و من هنوز ثبت نام نکردم،لطفا رسیدگی کنید
پاسخ:
سلام برادر عزیز. نمرات را به صورت قطعی ثبت کردم.
۱۲ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۵۲ سید فواد نصراله
خیلی ممنون استاد نمره اومد.با سپاس فراوان
بدرود
پاسخ:
خواهش می کنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی