وبلاگ شخصی عبدالرضا بختیاروند

صفحه ای برای تعامل بیشتر با طلاب و دانشجویان

وبلاگ شخصی عبدالرضا بختیاروند

صفحه ای برای تعامل بیشتر با طلاب و دانشجویان

وبلاگ شخصی عبدالرضا بختیاروند
بازدید کننده محترم؛
این وبلاگ برای ارتباط و تبادل اطلاعات علمی در زمینه های مختلف با «طلاب و دانشجویان کلاس هایم» بوده و الزاما "منعکس کننده دیدگاه های شخصی من" نیست.
تلاشم بر آن است که به خودم و دیگران یاد بدهم که حق طلب باشیم، هر چند باور به آن دشوار باشد.
برای دریافت فایل ها و اخبار مربوط به کلاس های من، به کانال درسی من به آدرس @darsha14 در پیام رسان های ایتا و تلگرام مراجعه کنید.
صفحه من در روبینو و اینستاگرام @abakhtiarvand
آخرین نظرات
  • ۹ فروردين ۹۶، ۱۹:۱۰ - سید مهدی
    متشکرم
سه شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۵، ۰۵:۵۳ ب.ظ

دهه سازی های عجیب!!!

خیلی مختصر ....

واقعا خدای متعال را شکر می کنم که بسیاری از "دهه سازان" مخالف با حکومت در عصر غیبت هستند.

این روزها چه پیام هایی دریافت کردم که جامعه دینی و صدا و سیما و ... را متهم می کردند که اینها درد دین ندارند، محبت اهل بیت ندارند، برائت را کنار نهاده اند و هزار لعن و انگ دیگر.

مگر چه خبر شده است؟؟؟؟

خبر مهمشان آن است که بعد از پایان ماه صفر، تازه "دهه محسنیه" شروع می شود!!!!

نمی خواهم بگویم که این افراط ها باعث دین ستیزی و دین گریزی است که این نقد در جای خود درست است.

ناراحتی من از لعن و ناسزایی است که ما نثار برادران شیعه خود می کنیم.

شما صبح، ظهر و شام بنشین گوشه ای و گریه کن. نه برو سرکار و نه زن و بچه ات را پارک ببر و نه برای پدر و مادرت شادی به ارمغان بیاور. فکر کن اصلا هیچ جای دین در مورد ثواب خندیدن با پدر و مادر و دوستان و نزدیکان و مهرورزی با آنها سخنی نیامده است.

اما حق ندارید برای دیگر دوستان اهل بیت و صدا و سیما و رهبر و مراجع و ... هم تعیین تکلیف کنید که باید همه شهادت های ائمه و یارانشان کار و درس و ... تعطیل شود.

خدایا؛ من اهل برائت هستم. اما برائت از دو گروه. برائت های از دشمنان اهل بیت و برائت از سنت های غلط و جهالت هایی که افراد به نام شیعه انجام می دهند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی